Sunday

begitulah ia.

hari ni segalanya bermula dengan perlahan. aku lihat sekeliling semua macam takde ape yang perlu aku ambil tahu. bingung, kosong. telefon tangan yang selama ni bergetar berbunyi bagai tak ada guna, senyap dan hanya begitu. ahhh. apa yang aku masih fikirkan? harapan? tentu sekali tidak. aku sendiri tak pasti. mungkin mainan emosi ataupun aku belum menyesuaikan diri dengan berada di situasi luar normal. begitulah sepanjang hari. sibuk bekerja hanya buatkan aku lupa buat seketika. apabila aku bersendirian, segala tanggapan, memori datang menyinggah dan pada masa tu aku hanya mampu tersenyum untuk tenangkan hati berkecamuk. aku perlu cepat menyesuaikan diri dengan keadaan tanpa dia agar aku boleh terus melangkah ke depan tanpa beban. kau harus begitu ajim. *perghh. boleh tahan jiwang aku. hahaha

No comments:

Post a Comment