Saturday

the reason why.

hehehe. setelah seminggu aku berperang dengan emosi. so skang aku dah tahuu. wahh. lega kecewa semua bercampur baur. okay. ini pengakuan paling telus abad ni. rupanya dia anggap aku mcm kawan je. cuma aku yg takleh kawal emosi sampai anggap dia lebih dari kawan.*ehh mungkin dia macam pernah bg harapan kot. wahhh. tapi aku bersyukurlahh sebab aku dah tahu jawapan dah tahu ape yg aku salah selama ni. ohh. ini mungkin akan jadi permulaan,pertengahan atau pengakhiran tapi yup aku taknak letak sebarang harapan. aku akan flow with the flow together-gether. hahha. aku hara dia akan lebih memahami diri sendiri sebab aku nmpk ade ke-'fake'kan untuk bercerita tentang ape yg betul. takpe sebab dia mmg berhak utk menjaga kepentingan dia sendiri.hhaha. okay takpe. aku perlu atur jalan yang baru. takkan aku nak ikut jalan lama. tak best ahh berlopak berlubang bagaii. hahaha.

No comments:

Post a Comment