Thursday

fubuk

hari ni hari mengundi di Poli aku sebab nak pilih ahli jawatankuasa apa merepek sebab bagi aku macam tak penting. apa aku tahu aku pergi daftar dan pangkah muka yang agak agak boleh percaya. aku tengok dah macam apa kat Poli tu, serabut dengan kertas kertas kempen dengan tempelan muka kacak cantik bergantung dekat tiap laluan berbumbung. entah apa fungsi, aku rasa diorang bukan kenal pun siapa calon. lain la kalau ada letak sejarah hidup calon nombor telefon ke. senang la contact mintak duit sket untuk naikkan populariti dia.

hari ni jugak aku dapat tahu tajuk tesis group aku ditolak. wuhuuu. haha. aku pun taktahu nak cakap apa sebab lepas ni aku yang kena cari tajuk baru. macam cibet. apa pun banyak gila assignment nak kena hantar jumaat ni. bersusun tunggu masa nak buat. err. hari ni jugak, aku baru dapat tahu yang aku sebenarnya offday dari hari isnin. kalau tahu takda aku datang kerja lagi baik buat assignment. *siot punya manager bukan nak bgtahu aku offday.




No comments:

Post a Comment