Tuesday

concussion

hari ni serius macam shit. semua aku buat semua tak kena dah kenapa. fuk!.
apa salah aku cuba aku cari. entah kenapa semua orang pandang aku yang bersalah?

call bapak setelah sekian lama tak berhubung, kesian dia letih seharian menguruskan kebun. call ibu suara letih. semuanya kewangan tengah meruncing. aku rasa bersalah dengan diorang. apa pasal aku tak dapat tolong ringankan beban kewangan mereka?!. ahhh setan aku rasa aku macam anak derhaka!! 

sial semua tak kena. mana semua orang nak pergi? aku kena cari  apa silap. mana silap sampai semua hampir pergi tinggal aku seorang. aku kena buktikan sesuatu bahawa aku juga punya hak dan keinginan. hampir tiap kali aku dipijak macam semut tiada kasihan. apa brutal sangat hidup masa kini?

pastinya hidup tak selalu diatas kan? memang aku kena terima hakikat hidup ni memang begitu. biarlah mereka dengan kehidupan mereka asalkan mereka masih selesa dengan hidup mereka sekarang. aku doakan yang terbaik buat korang. terima kasih buat aku rasa masih wujud. fuk muda bitches!



lagu ni yang terbit dikala hati gundah. apa sial sangat?





No comments:

Post a Comment